Vågar man jinxa..

Jag vill börja med att säga att jag inte är med barn, så då var det sagt :) Vill inte få massa konstiga blickar på min mage bygd av godis..
Men jag har hittat världens sötaste dopklänning! Vi har säkert någon som skall gå i arv i min familj och Daniels släkt har säkert en också men jag vill ha den HÄR om jag får barn och skall döpa dem.
Men den kommer inte finnas kvar när det väl är dax och då kommer jag ångra att jag inte köpte den nu.. men kan det betyda otur att köpa saker till ett barn som inte ens är tillvererkat, inte ens påtänkt?
Kan man lura "jinxen" och köpa den som en present? Jag har ju en vana att köpa saker som jag ska ge bort när jag väl hittar nån som förtjänar presenten..
Hmnn. vill ha men vet inte om jag vågar..
Sötaste ni någonsin sett va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0