Veckan som varit

Måndag- jobba på VF och sedan Forsen
Tisdag-  jobb på VF och Forsen
Onsdag- jobb på VF och sedan studier
Torsdag- jobb VF och sen Forsen
Fredag- jobb VF sen → leeeedig :)

Har börjat plugga ekonomi, läser bokföring, administration, bokslut och lönehantering. När jag är klar kan jag jobba som typ ekonomiassistent :)

Trots mycket jobb och plugg och väldigt lite fritid är jag lycklig! Har en underbar fästman som jag älskar över allt, en bröllop på g, världens finaste familj, en resa till Thailand att se fram emot med släkten, folk på jobbet som gör mig glad, två jobb och världens bästa vänner!

All negativ energi som varit runt om mig är borta, alla människor som inte bör finnas i ens liv är glömda och den oro jag haft i kroppen för allt med att kontoret läggs ner har nu övergått till en känsla av "det blir bra", "det ordnar sig" och "I can do this"

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carina

Härlig känsla! Allt går bara man vill :) Trevlig helg! Kram

2010-09-17 @ 13:59:31
URL: http://cvm.blogg.se/
Postat av: Natalie

"All negativ energi som varit runt om mig är borta, alla människor som inte bör finnas i ens liv är glömda och den oro jag haft i kroppen för allt med att kontoret läggs ner har nu övergått till en känsla av "det blir bra", "det ordnar sig" och "I can do this"" låter super tycker jag. Ha det gott! Kram Nattis

2010-09-18 @ 10:57:45
URL: http://www.ejremar.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack och puss på er!!

2010-09-21 @ 08:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0