Valet 2010

Har en skön känsla i magen samtidigt som en liten oro. Jag har inte hymlat med att jag röstat blått och är självfallet glad att alliansen får fyra nya år men det som tar bort lite av den glädjen är ju att SD är inne i riksdagen med 20 mandat.

Vart är Sverige på väg om Svenskarna röstar på ett parti som bara har en hjärtefråga- och inget mer! Och när deras sak är främlingsfientlig dessutom..
Många säger att det bara är fyra år sedan är dom ute igen, men jag är osäker. Jag tror att dom på fyra år kan skapa många motstånfare men även anhängare och det är farligt.

Hmnn... nog om det. Blir bara på dåligt humör när jag tänker på det.

Ny vecka- nya tag! Så är det för mig iaf :)
Blir ännu mer jobb denna vecka. Jobbar inte bara den "vanliga" heltiden på VF utan ganska mycket övertid samt den "vanliga" deltiden på Forsen. Lägg till lite studier på det och du har min vecka =)

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0