Länge sedan..

Dålig uppdaterat men jag jobbar och pluggar dygnet runt så det hinns inte riktigt med.
Detta har jag gjort förutom att jobba
Älskade Elin och söta lilla Adam kom till Nypan i Lördags. Vi fikade, shoppade, käkade lunch och myste. Sedan blev det Fik@. Monica och Pelle gjorde oss den äran och kom hit. Madde och David var med också men det känns ju inte lika stort på nått sätt :)
Jag har plockat svamp i skogen.
Haft middagar (plural) hemma.
Filmkvällar
Par-middag med Tess, Jocke och Daniel
och varit sjuk..

Det sista var ju inte så kul men ändå :)

Ska försöka uppdatera lite oftare men av anledningarna att jag inte bloggar är för att jag är lite osäker på om jag ska lösenordsblocka min blogg. Har inte så många läsare men mellan 50-100 per dag och jag vet att minst 1 av dessa är någon som jag inte vill ska läsa vad som pågår i mitt liv. Ni andra får gärna stanna kvar!!!  ♥

Vi får väl se hur det blir. Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0