Vecka 45

Måndag- Jobba på vattenfall -sen jobba på Forsen- sova
Tisdag- Jobba på vattenfall -sen jobba på Forsen- sova
Onsdag- Jobba på Vattenfall - skola - sova
Torsdag-Jobba på vattenfall -sen jobba på Forsen- sova
Fredag- jobba på Vattenfall - träffa Tess -sova
Lördag- Jobba hela dagen och kvällen på Forsen- sova
Söndag- jobba hela dagen och kvällen på forsen- försöka hinna med att fira fars dag- kanske se nån film - sova

Ja, så ser min vecka ut. Kanske inte allt för rolig då jag gärna skulle ha en rimma över för att kanske sola eller träna men det får jag göra i ett annat liv :)

Ja, just det. Fredrik kommer hem i helgen också så jag måste hinna med och träffa honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0