Tvätta?

Satt och tänkte på att jag skulle behvöa tvätta kläder hemma och då slog det mig att jag glömt berätta om en rolig händelse häromdagen

Daniel hade tvätttid klockan sju på morgonen men kommer upp från tvättstugan ganska snabbt och han är arg som ett bi. Han fräser ut att nån idiot har tagit hans tvätttid och nu jä*lar har han skrivit en arg lapp som talar om att dom skall ha lämnat tvättstugan senast klockan åtta.

När klockan slår åtta går han med bestämda steg ner till tvättstugan igen men kommer upp lika snabbt. Tanten som hade "snott" vår tvätttid hade varit därnere tillsammans med hennes man och informerat honom att det var den 19:e idag och han hade bokat tid den 20:e

Alla som känner D vet att han inte ofta blir arg och att han inte brukar skriva arg lappar till folk så ni kan ju förstå vad jag skrattade när han berättade detta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0