Torsdag

Ja, det har ju hänt lite i mitt liv. Vi var ju i Rimini, Italien ett par dagar. På en pir i spöregnet gick min älskade Daniel ner på knä och friade. Han är ju helt underbar min fästman :)
Rimini var fint men vi hade lite otur med vädret. Regn 3 av 4 dagar.. men man kan ju inte få allt.
Vi drack sjukt mycket kaffe, fikade, promenerade, åt, shoppade, kollade delfiner och hajar och fikade lite till.. En bra semester!! Bilder kanske kommer senare..

Igår hade jag TG, kom ju hem i Tisdags så det blev framskjutet en dag. Älskar TG! Men det här var sista gången för denna säsong, Vi gör som TV-serierna och tar säsongsuppehåll. Vi skall ha en liten avslutning nästa om två Fredagar, det ska bli nice ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0