Onsdag..

Onsdag idag men nästan som liten Fredag, man är ju ledig imorgon.
Jag har lgat sjuk ett par dagar och precis när jag börjar bli frisk gör vi misstaget och sover med fönstret öppet... och då var det tillbaka :(

Men nu är febern borta och bara lite hosta, så äntligen kan jag gå till jobbet igen! Är så sjukt tråkigt att vara hemma.
Igår var jag hundvakt åt lilla Izza. Hon är en värdelös hund när det gäller att bli rumsren!! Hon är ju inte så van att vara i stan och allt är ju så spännande att hon inte hinner kissa... men så fort man är på väg hem, i hissen ser man hennes förtvivlan och hon springer in i lägenheten för att kissa.. Va f*n!! Tur för henne att hon är så söt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0