Sommar!!

Dag 2 på sommarmånaden verkar bli betydligt bättre!

Gick upp vid sex imorse och tog med mig min fästman på en morgonpromenad. Strax över sju var vi vid Mecca och tog en kaffe, köpte bröd och gick hem och gjorde frukost. Trots att man är vaken så länge innan jobbet börjar får man ändå kasta sig in duschen och skynda sig ner.. Konstigt det där :)

Idag lyser solen sååå fint att jag tänker flexa hem vid tre för att få njuta lite av dagen!

Undra om jag imorgon skall försöka få hela familjen (kollektivet) att gå en promenad. Undra vem som är svårast att få upp? Daniel eller Frettan?




Kommentarer
Postat av: Therese

Jag röstar på Fredrik!! :)

2010-06-02 @ 15:47:48
URL: http://ibelieve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0