Måndag

Måndag morgon och det regnar ute men väderexperterna säer att det ska bli fint väder hela veckan, man får väl hoppas!

Sen sist jag skrev (har ju uppdaterat med bilder)

Fredags: Slutade redan klockan 13:30. Mamma, Dennis, Daniel och jag åkte ut till slottet och kollade. Hur fint som helst! Där vill jag gifta mig ♥

Lördag: MÖHIPPA! En underbar dag i kärleken och inte minst vännskapens tecken blandat med frukost i en park, bubbel och vin, limmo, ridning, lunch i det fria, spa och sol, champangeprovning, middag i kvällssol och mycket skratt och gråt :)

Söndag: En riktig tröttmössa hela dagen, söndagsfika med Tess sedan lite sol på hennes gård.

En kortvecka att se fram imot sedan midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0