Hemska måndag

Helgen för mig

Torsdag: Åkte med D till Hälleforsnäs, lager 157. Hittade inget roligt alls :( På väg hem skulle vi ta en genväg, denna ledde oss ut i urskogen och efter 1 timma var vi tillbaka på samma ställe i Hälleforsnäs..

Fredag (midssomar): Började dagen med att åka ut till pappa med en paj och sedan vidare till moster Ninni och sedavanligt midsommarfirande. Kvällen tillbringade jag hos Forss i Bryngan. En lyckad Midsommar med allt som hör till- Stråland sol, god mat, familj och vänner och massor med jordgubbar :)

Lördag: Hämtade mamma på akuten efter att hon gipsat benet som hon brutit. Fick tillbringa dagen med att assestera henne. Avslutade Lördagen med grillning hos Jocke sedan Lotsen.

Söndag: Solen stekte och vi åkte till Kolmården. Jag tror att Tess, Jocke och Daniel hellre skulle åkt en molningare dag men jag njöt som fiksen i vattenet. Nu vill jag ha en gråsäl och en delfin.. coh en minigris... och en get... och en apa.. och..

Söndagen bjöd också på Årets första dopp. Jag och D tog oss ett dopp i poolen :) 25 grader varmt (kallt) men de räknas ändå som årets första dopp!

Skulle ge mycket för att slippa sitta på kontoret och istället  ligga i solen.. men så är det inte. Idag ska jag dock träffa Jempy efter jobbet och det är ju alltid trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0