Freeedag

Fredag och jag går hem tidigt idag med! Klockan 13:30 bär det av mot Peking för att kolla Kostymer i sommarvärmen.

Igår var det mer passande aktiviteter för sommarväder. Flexade hem vid 14 och åkte ut till farmors revisor och sedan hem till henne för lite fika. Sol, familj, vatten, fruktträdgård, hagar, hästar, blommande syreéner och nyklipptgräs- kan det bli bättre än så?

Sedan var det dax för årets första middag i kvällsolen på Lotsen (skeppsbron 11) med min ♥ vänner ♥

Jag brukar gå och lägga mig runt 22:30 men igår blev det en sen kväll. Satt i brorsans rum och snackade skit, om allt och inget. Helt plötslig är klockan över tolv och Daniel kommer hem, han gör oss sällskap och vi går inte och lägger oss förens efter 01:00. Vad har hänt med oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0