Fredag

Jag känner mig ganska låg idag. Jag vet inte om det beror på vädret eller funderingar på livet, vänner och jobb som snurrar i mitt huvud. Kanske kan vara en kombo av allt kanske.

Jag borde inte vara låg. Jag har en underbar familj, en fästman jag älskar över allt annat, många gamla goda vänner, ett jobb och det är sommar. När man tänker så känner man sig nästan otacksam. Men jag tänker var otacksam idag för jag känner så!

Nog om deppiga mig, imorgon vankas den stora dagen för Victoria och Daniel. Sveriges största bröllop genom tiderna. Typiskt att man inte blev bjuden ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man får ju vara deppig och otacksam som tur är i sitt egna liv...bästa kompisen då är alltid chokladen med :) Sänder en kram och hoppas du är gladare igen.../ Jempy

2010-06-19 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0