en usel natt..

Hmnn.. Inatt har jag störts av ett larm. Vet inte om det var nått butikslarm eller nån j*la bil! hur som helst sjukt irreterande.. Första gången var efter klockan tolv och det höll på i över en timma sen började det igen runt Fem imorse :(
Så det blev ingen promenad  visst att jag var vaken men var inte på humör. Så både Frettan och Daniel slapp idag. Undra om jag ska tvinga upp dom imorgon bitti. Då är båda dom två lediga och jag tror ändå inte dom uppskattar sovmorgon ;) Ja, så får det bli!

Solen skiner och sommaren är här, det syns även på ett av mina par skor. Dom är helt gröna efter att jag klippt gräsmattan hos pappa igår.

Skulle vilja ta en kortdag från jobbet idag men måste nog jobba lite, ska ju gå hem tidigare imorgon med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0