1 juni..

Dag 1 i första sommarmånaden är här men jag ser ingen sommar.. Den kanske kommer på eftermiddagen..

Igår var det bio med TG som gällde, SATC. Bra tyckte jag :)

Förutom lite bio och en kall början på sommaren händer det inte mycket i mitt liv. Jag skulle behöva ett nytt jobb, ser fram emot semestern både i Sverige och Thailand, ser fram emot kommande bröllop och festligheter, midsommar osv.. men det händer inte mycket just nu.

Föresten vi bor i ett kollektiv :)
Fredrik flyttade in förra veckan! Jag tror att D var lite skeptisk i början (fast han inte sa nått) men nu tror jag att han aldrig vill att Frettan ska flytta :)
Som D sa; han är ju ganska händig och fixar grejer..
Så jag är nästan 30 år, bor i kollektiv- och gillar det!

Ha en bra första sommardag på er! Eller ska man säga Glad Sommar kanske? Hur som helst :Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0