Onsdag

Länge sedan sist... men jag ser ju också att många inte läser bloggen dom riktigt varma dagarna :)

Snabb uppdatering om vad som hänt sedan sist

Fredag: kommer knappt ihåg, tror jag var hos mamma en sväng på kvällen sedan tog det lugnt framför Tvn.. *tror det iaf*

Lördag: Där har jag bättre koll, var på Blacksta. Köpte mig en kista och ett matsalsbord. Frågan är ju bara vad jag ska med ett till, men men.. Sedan jobb på Lotsen ända till morgonkvisten

Söndag: Årets första soldag för mig!! Åkte till stranden med D, Carro och Lillemor. Såååå sjukt skönt att få sola lite ;) Sedan hem till mamma för lite mat och därefter till D´s föräldrar för lite kortspel

Måndag: Sjuk

Tisdag: Sjuk och hemma från jobbet. På kvällen åkte vi förbi Jenny med några vinställ som jag också köpte på Blacksta sen en promenix med Tess

Idag: Jobbar lite övertid på jobbet, så jobbar 06:30- 17 sedan direkt till Lotsen för ännu mer jobb :O)


Jag läntar till helgen och dess bravader. Sthlm och bröllop väntas. Efter det är det bara 2 veckor arbete kvar och därefter 2 veckor semester (!) sen två veckors jobb och sen THAILAND.. Vad konstigt det blev att skriva, 2 veckor, 2 veckor, två veckor :)


Här kommer tre olika bilder, tagna vid tre olika tillfällen. Men den röda tråden måste vara Loppan och Moster Ninni och deras slående fotogenique..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0