Onsdag..

Igår träffade jag söta Erica med lilla Astrid. Man blir så glad av att träffa Erica för hon utstrålar och sprider glädje och värme ♥

Efter det bev det lite balkonghäng med Tessan och sen en promenad helt solo för att rensa ut lite tankar och funderingar innan semestern :)

Föresten.. har fått lite klarhet i larmet som går igång på nätterna och väcker hela kvarteret. Det är tydligen Hemköp och när D ringde dem för att fråga vad i helvete dom höll på med så hade dom svarat att det var när brödkillen kom! Vafan, så dom tycker att det är ok att när brödkillen kommer två dagar i veckan så kan man låta ett alarm tjuta i 1 timma mitt i natten?!!
Nej, händer det igen så vet jag precis vad jag ska göra. Jag har tagit reda på vad chefen heter (G.P) och skall ringa och tracka honom varje natt tills jag är säker på att et slutar. Slutar G.P svara i telefon så tar jag reda på vart han bor och står utanför hans hus med en vevuzela- payback time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0