Måndag igen

Nu börjar jag räkna ner till semestern. Bara 5 arbetspass på Fallet + 8 övertidstimmar och ett litet pass på Lotsen så Fredag klockan 16:45 -semester!!

Hänt i helgen:

Fredag: Inte mycket. Var uppe hos mamma en sväng och åt mat sedan hem o läsa bok :)

Lördag: Moln och regn. Vafa*n på min lediga dag. Blev en fika på stan och lite tröstshoping sen fest nere hos grannen!
Mycket trevlig kväll med underbara tjejer :)

Söndag: Sol när jag vaknar klockan åtta men sen moln. Varför har jag aldrig solturen på min sida? Blev lite städning och sedan hem till svärmor och lämnade en liten present då hon fyller år på Tisdag och jag kan inte vara med och fira :( Där råkade jag även tappa en diamant från min ring så den fick vi skicka in för omläggning av alla stenar . Så nu är man ringlös ett litet tag..
Åkte och hämtade pappas lilla hund för att ta ut henne och bada lite.. sedan hem till underbara Jenny och Marcus ute på Arnö. Söta lilla Wille och stora killen Max var också där. Åt mat och snackade skit! Tog även en promenix ute bland våra gamla hoods och insåg att inte mycket hade ändrats på 20 år :) Är så sjukt skönt att umgås med den smarta blondinen Jenny, man kan bara vara- på ett bra sätt!



Kommentarer
Postat av: Jempy

Det tycker den smarta blondinen med :)

2010-07-20 @ 08:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0