lite rädd?

Hmnn.. jag brukar inte vara nån räddhare så jag vet inte vad som är fel.. Visst kan jag vara sjukt rädd för mörker och hoppar/skriker till så fort det rör sig i buskarna. Men då är det själva hoppa-fram-ur-mörkret jag är rädd för. Inte för fula gubbar. Jag har alltid känt mig ganska trygg när jag går hem på kvällarna. Jag är ju alltid nykter och ganska stark :) Men igår fick jag en obehagskänsla här hemma, kände mig inte trygg riktigt. Gick upp flera gånger och kollade så dörren var stängd.. Konstigt va?!
Idag har vi varit på Malma Marknad- aldrig mer dit! Massor med folk och knallar, hög ljudnivå och sunkiga människor. Inte min grej riktigt :) Pappsen bjöd på mat i Malmköping. Kvällen har jag tillbringat hos mamma, i stugan. Tog nog ett ganska dumt beslut i att cykla dit- då måste man ju även cykla hem.. Och där kom räddharen tillbaka. Ringde D innan jag åkte för att han skulle ha lite koll på var jag var om nått hände, fick en cyklist bakom mig i skogen och fick ringa honom igen. Tur att han kunde prata just då annars hade nog kunnat få en hjärtsnurp- så rädd var jag :(
Nu är iaf dörren låst och jag hoppas jag kan somna inatt. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Låter exakt som mig!

Alltså inte det där med att vara rädd. Jag menar "alltid nykter och ganska stark" framförallt nykter! ;-)

2010-08-03 @ 21:10:34
URL: http://happyfam368.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha.. Ja, Hannah- det är precis så jag skulle beskriva dig :)

2010-08-03 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0