Fredag..

Trött som en tok, kom hem sent i går och kunde sen inte somna. Smällde till D sista gången för att han snarkade och lät vid 03:30.

Igår var vi på Loppis med underbara Jenny och Markus sedan åkte vi hem till deras palats och grillade. En sjukt rolig kväll med mycket minnen och skratt. Har saknat min Jempy ♥

Det finns vänner och så finns det vänner. En del tar ens energi och när man väl tänker efter så har dom inte tillfört nått alls i ens liv, aldrig gjort något för mig. Sedan finns det riktiga vänner. Riktiga vänner är sådanna man skulle dö för och dom är inte lika många men Jenny är en av mina. 

Tack Jenny för igår och tack till alla mina vänner för att ni finns!!!

Nu blev det ett litet snyft inlägg.. men så får det bli :) Fedag idag och jag vet inte vad jag ska göra ikväll men imorgon ska jag till Blacksta och sedan på kvällen ska jag jobba på Lotsen. Hoppas på att kunna sola lite på Söndag :)

Bild från Blacksta förra året


Kommentarer
Postat av: Jempy

Men tack söta du....det är verkligen ömsesidigt!!! :)

2010-07-02 @ 19:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0