Fredag!!

Idag jobbar jag halvdag och sen ska vi åka upp till Sthlm för en hel helg av festligheter och inte minst Elin och Patriks bröllop!
Det ska li så himla kul och jag vet att hon kommer vara den vackraste bruden i världen.

Igår hann jag allt jag skulle men det blev en lång kväll. Är ganska trött nu men får vila på Måndag :)

Nått har hänt med min Iphone.. Det har kommit in något skit i kameran och det går inte bort.. så det blir ett svart streck på kortet :( Så himla tråkigt! Måste lämna in den och hoppas att det går att fixa- men då blir jag ju utan Iphone ett par dagar..
Inte nog med det så hittar jag inte laddaren till vanliga kameran så jag måste låna mammas, för man måste ju ta kort i helgen :)

Ses eller hörs!



Inte ett öga torrt när Patrik friade till Elin inför familj och vänner på Ölansgillet i höstas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0