dålig uppdatering..

av min semester, men det kan ju också vara för att jag inte gjort så mycket.
Jag har ju verkligen vädergudarna på min sida- eller inte! Regn och vinterkyla på semester är inte en bra kombo.
Jag har iaf firat min moster som fyllde år, haft mormor på besök, grillat hos mamma, hälsat på farmor, tränat, lunchat med Carro, internetshoppat, spelat massor med kort, provat brudklänningar i Peking och ätit stora glassar i Söderköping.
Söderköping är en så sjukt mysig stad. Ett perfekt ställe för ett sommarhus :) Synd att det regnade när vi var där men hade ju trevligt sällskap. Åkte dit med Jenny, Marcus, Wille och Max. På tal om det så har jag  fått en fin förfrågan angående familjen Runkarna, En förtroendeförfrågan kan man kalla det och det gör mig sjukt glad. Synd bara att jag inte kan vara med på den dagen :(
Det finns så sjukt många fina brudklänningar men inte många passar på en tjockis. Tur att man har fantasi och självinsikt så man vet vad som kommer bli fint om man går ner i vikt. Efter Thaiand blir det träning och kanske nån diet i 9 månader framöver..
På tal om Thailand så är det en ny resa bokad dit vecka 7-8 tillsammans med stora släkten. Blir 19 stycken från fam. Ericsson som gör Karon beach osäker :)
Ganska mycket utgifter och osäkra inkomster här framöver gör att jag måste jobba mer. Ringde min gamla chef för att se om han hade nått extra jobb över till mig... Han var i en bil i Grekland och skulle ringa upp när han kommer hem. Skulle behöva jobba 2-3 kvällar i veckan, men det är ju bara ett år och det kommer bli ett bra år också!! Jobb, thailand gånger två, bröllop och förhoppningsvis ett nytt jobb också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0