8 timmar kvar..

2 timmar gjorda och 8 kvar ----------------> Semester!!


Igår jobbade jag mina 13  timmar sedan var jag tvungen att svulla MCDonalds.. och jag tycker inte ens om det :(
Men jag hade lite bråttom och var hungrig.
 Efter det blev det en liten sväng till farmor och en fika där. Ibland när man kommer dit är allt som vanligt och ibland tänker man verkligen på att hon är 93 år. Hon är ju pigg och glad men ibland slår det mig hur smal hon är, hur skör, hur jobbigt en del saker är för henne som tidigare varit vardag, hur hon bor ensam på en gård och sköter om sina hästar och jordbruk men ändå är på väg att tyna bort.  Dom gångerna är det nästan jobbig att vara där. Känns som om det kanske är sista gången. Men jag kan ju inte gå omkring och tänka så. Om jag känner min farmor rätt så kommer jag träffa henne många gånger till :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0