2009.01.01 - 2009.12.31

♦ År 2009 i bilder ♦

År 2009 var året Daniel lärde sig rykta och blev svansansvarig



Min älskade mamma fyllde 50 år!!




Jag och Tess-the-Mess åkte till Porto Rico, Gran Canaria



Tess som napkin-man



Året då jag tog tag i mina fobier och klädde ut mig till dvärg



Påsk med påskpynt



Påsken 2009 var det så fint väder så man kunde sitta ute!!



Elin och Patrik kombinerade födelsedagar och husköp och bjöd på kalas



Daniel visade upp sig som Red-man på PHS-dag



Kusin Nisse tog studenten



Kusin Martin med..



Midsommar!!
Nej, dom är inte mongo. Dom är som alla andra i vår släkt ♥



2009 bjöd på några Måndagshoppningar med Sara



Cup på Strandstuviken



lite stughäng..



Smågrodorna fyllde 2 och 4 år!!





Auktion på Blacksta





En av många filmkvällar



Gröna Lund med mamma, Dennis och Daniel



Trosa med pappa, Eva och Daniel



Karnevalsfest hos Gustafssons



Lille Adam fyller 1 år!



Smultronstället!!




Antagligen årets bästa- thailand!!










Barnvakt åt mina älsklingar, mina små grodor!



En av många TV-spelskvällar



Nej, det här är nog 2009-års bästa! Min lillebror Wille.



Daniel hittar sin nya passion ;)



Ölandsgillet, En hel helg av härligheter!



Patrik friar till Elin (Elin tackar ja)




Matar ankorna



2009 års julgran



Det kom ovanligt mycket snö, dec 2009.



Julafton 2009







jag fyller 23 och lillebror fyller 28 (!?)




Mina älsklingar på nyår..




Senare på nyår..







Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket underbart år du har haft!!

lagom avundsjuk på alla hästbilder... men jag får glädja mig av matmonstret som var med :) då har man tydligen inte tid med hästar!

kram!

2010-01-27 @ 20:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0