Idioti..

Läste en sak på sn.se idag som gjorde mig sjukt irreterad!

Det är kallt hos ockupanterna på Stora Berga utanför Nyköping. Sedan ett par dagar dagar tillbaka har kommunen stängt av elen. Enligt kommunen beror det på att grannfastigheter annars riskerade att drabbas av elavbrott. Samtidigt kan ockupationen snart få ett slut. På tisdagsförmiddagen besökte kommunens fastighetschef ockupanterna.
– Vårt erbjudande är att aktivisterna får lokaler i ett gammalt magasin inne i Nyköping, säger Maude Andersson Pekkanen, fastighetschef på Nyköpings kommun.

Idioterna ockuperar ett hus, Nyköpings Kommun polisanmäler inte dessa inkräktare utan erbjuder dom en lokal (?)
Jag vill ha en villa vid havet, undra om jag kan få det genom att begå brott? Kanske skulle göra intrång i komunhuset och slo mig till ro där en vecka. Då kanske dom erbjuder mig en fin villa vid havet, gärna stor tomt. Ett litet stall och några hagar vore inte fel. Men det får inte vara för långt från stan.. Nej, det funkar inte så. Eller gör det?
Det funkar ju dom här j*la idioterna, komunen nästan uppmuntrar folk att belägra hus för att få som man vill.

Jag blir sjukt arg när jag tänker på det och det finns många tankar och fula ord jag kan använda.. Men jag kan inte skriva mer för då kommer datorn snart åka i golvet.

Min sista mening blir :
Argh!! Jävla bergstroll, ni kan väl som alla andra människor: skaffa er ett jobba och hyra/köpa en bostad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0