snart så..

Idag har huvudet känns OK men halsen känns som ett rivjärn. Har ändå hunnit fixa lite hemma och man känner att det börjar närma sig flytt..

Såg en del av första perioden av hockey (USA-Findland) En bit in i första står det 6-0 till USA och vi bestämmer oss för att spela lite Super Mario istället för att kolla hockey med handbollsresultat... Kommer tillbaka till matchen i 3:e perioden och det står fortfarande 6-0.. så det gjorde ju inget att man inte såg andra period :)

Imorgon hoppas jag på att halsen är bra så jag kan gå ch träna.. Tror dock inte det, men man kan ju alltid hoppas!

Tanken idag var att jag skulle hålla mig vaken till tolv då curlingen börjar men ögonen känns tunga så jag är lite tveksam nu.. Sov gott, parta på eller ha ett trevligt OS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0