Packar och drömmer mig bort..

Flexade hem idag vid 13:30 för att kunna packa lite idag innan träning och Tisdagsmiddag. Är lite nervös inför flytten, vet inte riktigt varför men känner lite pirr. Dels för att det ska bli kul och lite för att jag är nervös för om jag ska trivas. Älskar ju den här lägenheten. Tänk om jag inte trivs i den nya lägenheten? Tänk om jag inte trivs i området (100 meter bort men grannarna kanske är jätte högljudda eller gnälliga)

Ja, ja nu har jag ätit en bulle och ska fortsätt packa lite, ha det!!


Jag har föresten hittat just den dagbädden jag letat efter..  Den kommer göra sig sjukt bra i gästrummet.. Om nån vill köpa en liten present till mig i helgen så finns den på MIO. Det är ju toppen, inte så lånt att åka. ;)


Kommentarer
Postat av: Hannah

Har den nya lägenheten oxå tillhörande sommarstuga? :-)

2010-02-23 @ 20:20:10
URL: http://happyfam368.blogspot.com
Postat av: Sandra

Haha... nej, inte till en början iaf :)

2010-02-24 @ 02:17:08
URL: http://sneren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0