Onsdag

Det är svårt att blogga efter så lång tid.. kommer inte ihåg allt kul som hänt eller vad jag ska skriva. Kan ju berätta för er som inte kollat ut idag att det varit snöstorm! Så idag hade jag inget annat val än att åka ut till farmor efter jobbet och skotta snö. Vägen mellan Stigtomta och Vrena var rena kaoset. Fick åka i 50 km/h för att dels kunna se vägen och hålla oss på den. Väl framme var det mörkt ute men snöskottning blev det!! Ca en meter snö hade yrt omkring och lagt sig där det INTE skulle vara så på med vantarna och ta i :)

På jobbet har vi i min grupp skämtat att 2010 är det tre personer i gruppen som får bli på smällen. Innan Januari var slut var den kvoten fylld :)

Hmnn... Nu är Paradis Hotel slut. Vad ska jag kolla på då? Greys, D.H, och Criminal Minds börjar inte förens 1/3. Men det kan iof vara bra. För jag behöver packa.
Började packa igår. Tog ner alla gardiner och tvättade dem, tog ner alla tavlor och packade ner dem. Likaså böcker och annat i vardagsrummet. Så nu ser det väldigt tomt ut :(

Imorgon skall jag köra ett morgonpass på gymet. Så himla skönt att gyma på morgonen! Gillar verkligen mitt gym och har varit där i över 10 år... men ibland är jag lite sugen på att byta gym och anledningen är just denna.. Att det inte finns några bra morgonpass. Imorgon kommer jag flexa in 30 minuter senare bara för att kunna vara med  på passet. Det skulle verkligen vara toppen om dom hade ett pass som började 7:00.

Nej, nu ska jag kolla lite TV och sedan natta kudde.

Med snöstorm ute känns det verkligen att jag behöver semester. Gärna typ en månad i Thailand eller liknande :) Men en fin Svensk sommar vore inte helt fel heller :)

Sen-sommar i Söderköping


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0