Lite glädje :)



Har haft beredskap I en vecka. Men en stor systemuppdatering gjorde att vi I Nyköping inte kunde ha beredskap mellan Lördag 18:00 och Måndag 08:00. Detta blev jag sur på, mindre pengar än beräknat :(


Igår ringde dom från jobbet efter nio och sa att det var dax att jobba. Slängde I mig maten och 12 minuter senare sitter jag I bilen på väg ner mot jobbet då dom ringer igen och säger att det är avblåst!! Irreterande värre!

Sedan är det ju det här med flytten, det har ju krånglat till det lite med att vi inte får flytta in förens på måndag och alla som velat hjälpa till jobbar ju på vardagar.. Morr och grymt!


Men när jag kom till jobbet imorse möttes jag av nyheten att vi ändå får tre timmars övertid för att vi blev inringda. YEAH! Sedan kom beslutet att vi ändå skulle få betalt för helgen.. Lönen I mars räddad!!


Och inte nog med det så fick vi idag veta att vi får flytta in alla saker på Söndag (dock inte möblera och sätta upp tavor, för besiktnigen sker på Måndag) Så nu är jag gladare igen :)



btw, så ääälskar jag att jag kan blogga från mobilen ;) Ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-02-23 @ 13:20:55
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Emma

Hejdär ;D Trevlig blogg. Allt bra med dig? ♥

2010-02-23 @ 13:37:23
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0