Kan inte sova..

Veckan som varit har det varit så mycket som snurrat i skallen på dagarna så när det är dax att knoppa in på kvällen har jag varit så sjukt trött att jag bara däckat av ren utmattning. Har varit riktigt fysiskt trött på kvällarna.. men inte idag! Nu snurrar tankarna så fort jag nuddar sängen och jag kan inte sova. Nu ger jag upp efter att ha försökt sedan 22:30. Tycker att efter 4 timmar kan man iaf säga att jag försökte..

Efter lite packning idag så har jag shoppat lite, tränat och sedan varit på TG hos Anna P ( fd Anna J). Nice, nice!

Nu är det Canada- Tyskland (3-0 efter 5 minter in i andra) och jag ska nu ödsla all min energi till matchen.. Ha det!

Uppdatering: Detta inlägg skrevs i natt men av nån anledning kommer det in nu (?) Lite lagom fördröjning :)
Feber, hosta och en ganska låg stämmning på jobbet är vad som väntar mig nu.. Hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0