Mycket just nu..

Det var länge sedan jag skrev något men det kan ju vara för att jag har fullt upp.
I mitt huvud just nu:

  • jobb gånger två
  • blir utan jobb i januari
  • julbestyr och julklappar
  • träffa familj
  • bröllopsplanering de lux och da stress
  • fixa mat och sprit för fest på Lördag
  • dona i lokalen inför lördag
  • hitta klläder att ha på mig :(
  • vart har mina vänner tagit vägen?
  • arghh.. vad ska jag göra i Januari
  • hålla ner bröllopsbudgett
  • bjuda ut min toastmasters på middag och planera
  • fixa dejt med mina brudtärnor och fixa klänning till dom
  • julgodis?
  • inbjudningarna borde varit ute nu
  • dj? måste man ha det. Jag kanske kan sjunga
  • Festen var den på Lördag?
  • Fredrik fyller år
  • Är mitt pass giltigt, åker ju snart
  • hemförlovad från jobbet from Januari
  • Meny?

Det kanske låter lite snurrigt men det är priecis också vad det är så vi hörs efter jul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0