Sköna Söndag :)

Solen skiner och livet leker.. det stämmer verkligen idag.
har promenixat i nästan 3 timmar, har fikat i hamnen och sedan spenderat många timmar i solen på vår uteplats med trevligt sällskap. Helt underbart!

men jag har också varit lite produktiv, har gjort en ny tavla. Jag är duktig ja ;)
Från början köpte jag en jättefin väggdekor... sen var jag lite rädd att förstöra dom nya tapeterna så jag köpte en stor canvastavla och tänkte göra en tavla ab väggdekoren. Men när jag igår skulle fixa till allt så har väggdekoren försvunnit!! Så då tänkte jag göra en tavla av ett snyggt vitt tyg så jag drog med mig Tessan för att inhandla ett snyggt tyg, blev en gardin :) Sen blev den lite tråkig.. och alla har väl gamla noter och spets hemma så jag har donat ett tag nu och nu är den klar :)

Nu ska jag försöka med något lite tråkigare. Rensa upp i lilla rummet för på Tisdag kommer målarna.. får se om jag hinner börja innan daniel kommer hem eller om jag skjuter upp det till imorgon

Här är resultatet av min nya tavla







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0