Måndag... igen

Helgerna går så sjukt fort. Behöver en extra dag för att hinna vila upp mig på.

I Fredags flexade jag hem tidigare och åkte och övningskörde lite med mamma, sedan bjöd hon på mat.

I Lördags körde jag ut till farmor och fikade och sedan väntade en kväll på Lokal. Jag och Anna gick tíll Fik@ och käka, tjejsnack till tusen. Sedan fick vi trevligt sällskap av gamla bekanta som förgyllde vår kväll. Petter spelade på Tellus och vi gick dit. Insåg ganska snabbt att vi var för gamla för att vara där och gick istället upp till Birgers. Där insåg vi ännu snabbare att vi var för unga och gick tillbaka till Tellus :) Finns det inget bra ställe för oss som är "lagom" gamla?? hur som helst en bra kväll- Tack Anna (J) Portnoff!

I går spenderades hela dagen hemma hos pappa, målade sänggavel och byggde staket och #VIPS# så var helgen slut..

Nästa helg blir både längre och antagligen skönare. Halvdag på Fredag och sedan semester Mån-Tis och dessa dagar skall spenderas i Rimini, Italien.  ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Så du gillar Busfabriken? Då ska jag tänka på dig nästa gång jag har planer på att åka dit :-) Du skrev "med eller utan bar" men jag antar att du menade "med eller utan barn" Eller ville du gärna att det skulle finnas en bar där? Neeej, sån är inte du!! Även om min åsikt är att det vore bra för föräldrarna på ett sånt ställe ;-)

2010-04-26 @ 19:52:35
URL: http://happyfam368.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0