Ingen mer skit "diet"

Nu har jag slutat med den "diet" jag höll på med. Tanken bakom var ju att jag skulle sluta med Coca-Cola och det har jag ju gjort. Tänkte ett tag att jag skulle hålla på tills jag åker till Italien men det känns fan inte rätt.. Min hjärna och hela min kropp skriker att det inte är rätt att trycka i sig massa "onyttig" mat bara för att det inte är några kolhydrater. Jag har inte kunnat äta så mycket frukost och då heller inte kunnat göra nått på morgonen men nu är det slut på det!
Imorse blev det filmjölk, bananer och cornflakes. Min kropp vill hellre ha det än en korv-bits-jävel!

Ska dock inte dricka riktig Coca-Cola förens Italien och skall försöka hålla mig till godis och dyl. på helgerna. DET kommer min kropp gilla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0