Hemma igen :)

Hmnn.. Sjukhus är inte riktigt min grej.
Vaknade Tisdag-natt av kraftig smärta i buken. Åkte in till sjukhuset på morgonen ochdom la in mig med detsamma och satte mig på fasta, lite dropp var det dom bjöd på..
Dom trodde att det var en inflamerad blindtarm men en timma innan operation ändrade dom sig.. efter många prover och undersökningar vet dom fortfarnade inte vad som är /var fel.. Jag har en infektion i kroppen men dom vet inte vart och dom tror att smärtan orsakas av en cysta som sprängdes.. låter illa men var tydligen helt ofarligt men kan göra ont.. en annan teori dom har var "luckor" i tarmen.
Har inte fått äta på 48 timmar så nu när jag ätit mat gör det lite ont och känns konstigt.. men sjukt skönt att vara hemma utan nålar i kroppen..

Tack alla söta som ringt, sms, hört av sig dom här dagarna <3

Kommentarer
Postat av: Anna P

Skönt att du är hemma igen och att du mår bra :)

Kram

2010-04-16 @ 07:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0