Fredag och kanske sol?

Nu är äntligen alla rum fina :) Är riktigt nöjd med tapeterna. I Onsdags när jag kom hem och såg hur fint det blev sa jag till Daniel flera gånger hur nöjd jag var och efter ett tag säger han: Ja, det blev ju bra iaf, jag trodde att det skulle bli skitfult..
Va??! Han trodde inte att det skulle bli fint och ändå frågade jag honom flera gånger vad han tyckte och då sa han minsan att det skulle bli bra.. Hmnn, Daniel I ett nötskal :)

Snart är det helg, jag slutar 13:30 idag och hoppas på en solig helg så jag kan måla min specialare till sänggavel. Den kommer bli skitfin.

Min vän Madde berättade att hon gjort en "lyxfällan" och kollade upp hur mycket pengar hon gjorde av med varje månad och på vad.. Jag tänkte att det kan ju vara en bra grej så jag och D gjorde samma sak igår och fick en rejäl kallduch kan man säga. Vill inte nämna några siffror men kan meddela att i Mars köpte vi mat för en summa som är större än vad Daniel får in varje månad! Helt sjukt, där kan man kanske bli lite mer medveten och spara sig en rejäl slant.

Ha en bra dag allihopa och så håller vi tummarna för att det här askmolnet försvinner helt så min resa till Italien inte förstörs nästa vecka. Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0