För det är Lördags mys..

Idag har magen inte riktigt varit sig själv. Har haft ont nästan hela dagen :(

Men jag har trotsat smärtan och övningskört lite med pappa, åkte ut till farmor en sväng och fikade. Vet inte om det var kaffet som gjorde det men därefter fick jag riktigt j*la ont igen så jag gick hem till mamma och tyckte synd om mig själv. Hon lagade oxfile och potatisgratäng (jag tycker inte om gratäng så jag fick kokt potatis). Gott och trevligt!
Jag har ju köpt en dagbädd, som jag måste åka och hämta ut på Mio, så min moster har sponsrat mig med en madrass och jag tiggde till mig morsans gästtäcke. Lyckades även få med mig hem en ögoncreme och en dagcreme från mamma. Hon hade fått nya i present så jag fick hennes gamla. En billig men lönsam dag kan man säga!

Hela denna Lördag har jag spenderat med la familja och det var precis det jag behövde. Nu har jag och Daniel hyrt en tjejfilm och ska bädda ner oss i soffan.. Ha en trevlig Lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0