Uppe med tuppen..

Idag är jag uppe med tuppen, det kan bero på att det känns som om jag har en hel tupp i halsen ochså.. dax att sluta röka? Eller åka till varmare breddgrader?

Igår var vi och åt middag på Fik@ med gänget. Lika trevligt som alltid och träffa mina vänner. Dom är ju bäst! Har aldrig träffat några som är så elaka, rara och rolliga på samma gång som mina vänner. Puss på er!

Idag ska jag till några andra jag också älskar högt här på jorden: Brorsan med familj. Ska nämligen vara barnvakt åt dom små busfröna för Johan och Jenny skall jobba.

Efter det är det kalas för Daniels bror som fyller 28 (gamla gubbe). Så fullspäckat scheema idag. Frågan är ju vad man ska orka hitta på ikväll?


Nått som skulle sitta fint nu är kaffe från Starbucks. Dom har en ny god Frappe dark mocha som är himelsk. Varför kan det inte finnas ett Starbucks här? Eller åtminstånde en liknande?
Observera att vi blir brunare och brunare på alla bilder... varför kan inte färgen hålla i sig :(

Här är den goda Frappen.. mmmm dark mocha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0