Typiskt..

Hatar när man drömmer bra drömmar och sedan vaknar när det är som bäst! Häromdagen drömde jag att jag vann 12 miljoner och var på väg till Arlanda när jag vaknade..

Imorse hände en liknande sak fast jag var vaken. Jag fick ett sms där det stod " Vi ska ha en övning nästa vecka som kostar 300.000 kronor" men jag läste detta som "du ska få en överaskning nästa vecka som kostar 30.000 kronor"
Jag kände hur glad jag blev och hela kroppen värmdes upp av min generösa pojkvänn. Tills jag insåg vad det egentligen stod.
Lycka kan verkligen ryckas i från en så fort!

Nej, snart ska jag till Fik@ och dinnera och det ska bli trevligt. En annan sorts lycka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0