Tillbaka igen..

Vi kom hem till Sverige i Måndagsnatt och åkte direkt till lägenheten i Sthlm. Daniel gick till skolan på morgonen men jag åkte till Huddinge och familjen Reinhammar/Nilsson.
När Daniel slutade skolan åkte vi hem till mamma och åt svensk mat! Gud, vad jag har längtat! Sen var vi tvungna att åka förbi pappa och säga hej. Så vi var inte hemma i lägenheten förens klockan 22. Skönt men också lite konstigt att vara hemma igen!

Jag har massor med bilder jag vill visa er men kommer inte kunna lägga ut allt på samma gång så jag kör lite i taget och börjar med barndrömmen. Som hästtjej har man ju alltid drömt om att få galoppera på en strand men det finns inte så många långa stränder som man får rida på i Sverige.. så vi gjorde det i Thailand!






Kommentarer
Postat av: Jenny

VÄLKOMNA HEM!!!! Ser fram emot att se alla fina bilder :-) Kram

2009-09-02 @ 18:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0