Måndag IGEN!

Igår var det Söndagsfika enligt reglerna. Sedan gick jag och Tessan en promenad till Gumsbaken och kollade. Innan jag gick hemmifrån sa jag till Daniel att jag inte tog med mig varken nyklar eller telefon. Men ändå när jag kommer hem är det låst! Daniel var i Bryngan och kollade Man U- matchen. Utan telefon var det bara att börja knata. Som tur var träffade jag min vän Anna J som var snäll att erbjuda mig skjuts.

Efter en liten utskällning bar det av till farmor, mormor och sedan moster Ninni. Tiden gick så fort att vi varken hann handla eller laga mat så det blev Kina-mat igen..

Kvällen erbjöd Mariocart och Uno tillsammans med Sara, Loppan och Filip.. gillar inte Mariocart längre!

Nu är måndagen här igen.. och inte nog med det är den snart slut. Vi går med stora steg mot helgen och ledigheten. Veckorna går så fort dom bara susar förbi. Känns som om jag har tappat kontrollen. Men trots att det känns som om allt går så fort så känns det ändå så länge sedan jag låg och solade på en vit strand i thailand, trots att det bara var en månad sedan.. Konstigt det där?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0