Lördag..

Igår blev det dåligt med bloggande. Hade inte riktigt tid trots att jag bara jobbade några timmar (!)

Efter jobbet igr blev det en runda på stan, hittade inget. Och ändå hade jag ju tänkt att jag verkligen skulle fylla på höstgarderoben. Det blev en kofta- thats it!

Men när jag kom hem och gjorde mig iordning och hade lite panik för att tiden inte räckte till och jag var sen kom jag på att jag behövde en väst så jag bad Daniel springa ner på stan och köpa den. När han kom tillbaka kom jag på att jag inte hade några tjocka leggings rena så han fck vända och springa och köpa. Visst är ha gullig!

Sen blev det A.W med jobbet. Vi var på Tellus och kom inte därifrån förens efter 01 då stället hade fyllts av överförfriskade tonåringar.

Nu ska jag springa ner till Paus och köpa sallad, så Daniel får lite mat när jag snart måste väcka honom. Vi ska nämligen ut till Svalsta och vara barnvakt.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0