lite bråttom..

Egentligen har jag ganska bråttom, ska träffa Sara på Fika ganska snart men det är så skönt att bara sitta och slöa i soffan så jag blir sittande här för länge.

Idag var vi barnvakt åt småtrollen. Dom är helt underbara. Vanligtvis brukar Nellie söka sig mig och Jonte till Daniel men idag var Jonte väldigt "fastrig" och jag njöt som fisken i vattnet. Nellis sa till mig första gången Daniel var med där ute att hon inte ville att han skulle vara där.. Att hon ville ha faster för sig själv. Men ju mer tiden går så gillar hon Daniel bara mer och mer. Idag tex satt jag och Jonte och myste i soffan medan Daniel var och läste en bok för Nellie i hennes rum. Jag tycker det är sjukt kul att mina små grisar tycker om min kille lika mycket som jag gör :) Det här förutsätter ju att jag fortfarande är favoriten, både hos dem och Daniel.. annars får han inte fälja med längre!

Nej, måste fixa till mig lite nu. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0