Hmnn.. spontanshopping

För några veckor sedan slängde jag 11 påsar med kläder och gav bort ca 5 påsar med kläder. Slängde även 6 jackor och massor med väskor.
Då insåg jag att det låg ganska mycket pengar i det jag slängde och det kändes ganska surt att många var oanvända med prislapp kvar. Det var då jag bestämde mig- jag ska inte spontanshoppa mer! Jag ska inte köpa nått som jag vill ha förens jag gått hem och sovit på saken. Vill jag fortfarande ha det dagen efter ska jag gå tillbaka och köpa den. Bra idé va? Tror jag läst detta i någon tidning.
Det funkade ganska bra i början eftersom jag var sjuk och inte gick ner på stan.. men idag föll det helt. Jag spontanköpte en 50 tums TV!


  Idag har jag även spenderat lite pengar på Kolmården.. men det var planerat sedan länge. Jag älskar Kolmården! Idag ville jag ta med mig hem en delfin, ett sjölejon och tiger.. men jag ska tänka på saken en dag och se om jag fortfarande vill ha dom imorgon ;)


Nått annat som inte heller kommer vara ett spontanköp är en resa. För nu har jag tänkt på en ny resa sedan jag kom hem från Thailand 2 september.. så när jag väl klickar på bokningen på Fritdsresors hemsida är det väl genomtänkt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0