Helgen..

Igår började vi dagen med att åka 60 mil för att hämta hem världens sötast Wille!!
Han är så sjukt söt och hela mitt hjärta värker när jag kollar på honom :)

Till kvällen åkte jag och spelade bowling tillsammans med Sara och Sofia, samt några av Loppans vänner. Efter det gick vi till Fik@ och sedan Tellus!

Idag har jag självfallet åkt hem till mamma och hälsat på Wille. Sen var det dax för Söndagsfika. Skruvat Ikea. Handlat.
Sen åkte vi ut till stallet och Daniel red! Han var ganska duktig faktiskt :)

Nu är det soffläge som gäller. Jag ska måla några grejor jag köpt och samtidigt kolla Tv.

Ha det så länge!!

Precis när vi kommit ut..



I bilen

Hemma!!



Trött..

Ehh.. ja, vi är släkt :)

Daniel borstar svans innan det är dax..

Som ett proffs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0