Dåligt..

Det är dåligt med inlägg, det är för att det inte händer nått i mitt liv just nu. Skulle kunna lägga ut en dagens outfit på mina svarta jeans och gula linne men det känns lite överflöd.
Har inga roliga händelser eller skvaller (förutom att en av mina vänner skall få barn.. men det såg man ju på FB)

Nej, inget känns roligt om att skriva just nu. Det är inte så att jag inte gör något om dagarna. För tvärtom jag har fullt upp hela tiden men jag tror att det är höstens mörker som tvingat sig på mitt humör.

Försökte idag pigga upp mig med att köpa en stor Toblerone, nya vita gladius och en ny nalle. Har fått en dille på nallar (!?) Börjar få mer nallar än en barnfamilj..

Min nya fina nalle från Serholt :)



En gammal klenod jag fick av min vän Caroline när hon kom hem från Italien

Älskade, älskade Burberry

Dom söta små nallarna i skinn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0