Åhh igen!!

I somras fick jag en sådan fin överaskning av en vän som kom ihåg att jag hade sagt att jag inte gillade kardemumma några år tidigare och då när dom på hennes jobb hade slut på kardemumma bakade några kanelbullar till mig UTAN kardemumma i degen. Blir fortfarande rörd över detta ♥

Och nu hände det igen!! Jag har jobbat med Calle i många år och han har nog hört mig göra många beställningar på Visine när folk har åkt utomlans genom åren.. Men det var ju ändå ganska många år sedan och ändå fick jag idag ett sms där det stod " Tjena. Sticker till Thailand på Söndag, Vill du ha Visine?"

Jag älskar dom här gesterna.. dom när folk visar att dom bryr sig och kommer ihåg en. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0