TRÖTT!!

detta skulle jag göra idag..

söndagsfika- alltid!
spela innebandy (daniel)- japp!
åka till mormor antagligen ta en fika- absolut, men blev middag istället för fika.
åka till farmor, yttligare fika- kaffefika.
åka till moster Ninni och hämta Doris :)- the och fika.
åka till brorsan, hämta laddare och prata med barnen- klart, slog ihop den med övningskörning :)
åka till pappa.. här orkar vi nog inte fika mer utan det blir nog bara kaffe :)- kaffe förstås.
handla mat inför kalas i veckan- handlat mat.. men inte för festen. det gör jag med mamma imorgon,
laga matlådor- jajebing!
städa- nja.. Daniel har plockat undan medans jag lagat mat.
övningsköra- jo då. Och det gick bra också!

Hela den här veckan är sjukt stressig

MÅN- jobba, städa, övningsköra, handla strumpbyxor och köpa mat
TIS- jobba, göra smörgåstårta och TG
ONS- jobba till lunch sedan upp till STHLM, Globen för Vattenfalls 100-års galej
TOR- jobba sedan stressa hem för att vänta 20 gäster på smörgåstårta och vanlig tårta :)
FRE-jobba sen sova :)

Nu är jag helt slut och ska snart nanna kudde, först lite farmande i vanlig ordning. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0