Tisdag

Idag har jag jobbat, som vanligt. Men idag var en seg dag på jobbet. Jag frös, huvudet värkte och lite feber gjorde sig påmind.. inte alls bra. Siffrorna flöt ihop i den där j*la exellfilen och humöret var inte riktigt på humör.

Efteråt var det bara att stressa hem för att göra smörgåstårta. Mamma kom hit och hjälpte mig och det är jag tacksam över. Annars hade jag aldrig hunnit.

Sen kom en av veckans höjdpunkter. TG! Hemma hos Madde denna gång, god mat i goda vänners lag. Ny traditionen att vi kollar på Desperat H är mycket uppskattat. eller hur Anna?

Nej nu är det tid för sängen för imorgon är det fest på Globen som gäller. Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Jag älskar vår nya tradition där vi har bestämt att femman ska kollas in kl 21 under tysta förhållanden!!! :)

2009-10-14 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0