Söndagkväll..

Idag har det lagats mat och sedan var det dax att mata ankorna. Loppan skulle följa med och kolla på innebandy så jag sms:ade henne att vi skulle mata ankorna innan och hon var välkommen att komma förbi. Då fick jag tillbaka "haha, ni är ju för kul. Ja det kanske vore nått. Vi ses där! :)" hon hånade oss men ändå när hon kom tog hon påsen med bröd från daniel och började mata ankorna. Mamma, Dennis och lilla Wille hade sett oss när dom var ute på promenad och kom förbi och kallade oss för pensionär-par, skrattade och hånade. Men ändå lämnade mamma bort Wille till Dennis och ställde sig i mitten av ankhavet och ville ha bröd.. Hmnnn, dom hånas men vill ändå vara med :)


Sen var det innebandy för hela slanten. Polisen förlorade förstås men det var kul ändå. När vi gick ut från hallen hörde vi pojkarna snacka om vad "aina" hade gjort på plan..  Känns lite konstigt att killarna kallar min kille för "aina"

Nu är det soffläge som gäller. Det var ju egentligen helgens tema men med mitt adhd visste man ju att det inte skulle funka en hel helg :)

Har en 4 dagarsvecka att se fram emot. Är ledig på Fredag. Ska åka upp till Huvudstaden med Moster Åsa, Sara och Loppan sen ska jag träffa Aina och sova kvar. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0